• Home
  • Posts RSS
  • Comments RSS
  • Edit
  • 誕生日おめでとう!!

    Friday, January 19, 2018
    Selamat Hari Jadi Cik Izdiharr,

    Harini dah masuk 3 series, tidak lah rasa ada sebarang kejanggalan mahupun perbezaan harini ini dengan semalam. Tetapi timbul rasa-rasa dan perkara yang aku rasa perlu dicapai di umur 30-an.

    Yang pertamanya, habiskan perkara yang aku mulakan dua tahun lepas. InsyaAllah aku akan bergraduasi September 2018 (walaupun aku rasa besar kemungkinan akan extend).

    Walaubagaimana pun, harini aku cuba buat sesuatu yang baik sempena haji jadi aku.
    Aku berjaya menderma darah buat kali kedua di bumi sakura.

    Kali pertama agak sukar kerana kelayakan seorang yang berbangsa asing untuk menderma darah di Jepun agak ketat. Kali kedua lebih mudah kerana semua data telah disimpan di dalam kad "derma darah" anda.

    Semoga darah aku sampai ke orang-orang yang memerlukan.


    0 comments:

    Post a Comment