• Home
  • Posts RSS
  • Comments RSS
  • Edit
  • the last farewell

    Tuesday, May 10, 2011
    assalamualaikum semua...

    hehe..macam laa ramai yang baca blog aku nih...
    arini hari aku bermula dengan baik...
    bangun awal pagi..(5.30) semata2 nak mengejar mentari...cewwahhh....hhihihi...bangun nk p tengok sunrise...and for the 2nd time...aku dapat tengok betapa cepatnya matahari yang bulan dan berkaler oren tu...meninggi dengan laju...waaahhh...sangat kagum dengan ciptaan ILLAHI..

    dan lama aku x bangun awai...and harini aku dapat tengok sunrise bersama aada and suha dekat panati pelindung...dah laa pantai tu xda orang...rasa macam private beach pulak...hahaha...pas menikmati keindahan alam...kami menikmati keenakan McD pulak..hehe..mana lagi nak makan cepat kalo bukan kat fast food...nama pon fast food...mesti laa cepat kn?

    so...hari masih diteruskan...pas balik dari tgk sunrise...aku pegi keja...wat part time...huhu...sedey laa...pasni dah xleh nak melawak2 ngn boss...

    oleh sebab ak mngejar masa...ak x amik rehat utk lunch..trus wat keja smapi kul 2.30...sebab petang ada plan laen...jeng3...for the first time in 4 years duduk dekat UMP nih...aku nk p berkelah...berkelah does'nt mean picnic but nama tempat 'berkelah'....dalam jugak laa nak masuk dalam tu...tapi air mmg tip top laa...sejuk...jernih...fuh...x rugi...eventhough dapat p sat ja...at least, i've been there...

    finally...sampai bilik lewat ptg...baru dapat berehat...tdoq2...zZzZZzzzzzzzz...





    p/s:xdpt nk upload pict...pict x transfer lg...next time lah... (n_n)

    0 comments:

    Post a Comment