• Home
  • Posts RSS
  • Comments RSS
  • Edit
  • Rezeki

    Sunday, February 26, 2012
    Assalamualaikum w.b.t

    malam ni malam minggu...ramai kawan2 yang mai sleep over kat banglo aku..haha..banglo laa sangat...aku suka ja orang mai ramai2...hari ni housemate aku masak soto..boleh laa tahan rasa dia...kagum sangat..sebab aku x pandai masak pon..bagus laa ada gk org pandai masak lam umah nih..anyway, berbalik pada tajuk...

    two days ago...housemate aku yang terer masak ni nk OT..tapi aku dan cik N tetiba dikuasai sikap penjual ikan (sell fish)..arghh...kami blk umah awal..tggalkan dak OT tu...so...rasa berdosa and bersalah menyelubungi diri...

    aku ngn cik N pon decide nak p surau sempena malam jumaat..lagipon dah lama x p berjemaah..oleh sbb kami blk awai...kami xsempat laa nk dinner lagi..
    xpalah..duk planning after bc yasin, nk p cr mknn utk dinner lah..

    but apa yang dirancang x sama dengan ketentuan...rupa2nya ada ceramah sempena maulidur rasul dekat surau tu...xdak laa bacaan yasin pada mlm tersebut...ada sorang makcik tu habaq..slalunya mmg ada bacaan yassin..masa ceramah tu...ada laa 2 3 budak2 kecil yang wat keletah mencuit ati..





    after selesai ceramah tu..rupa2nya pihak surau ada sediakan jamuan sket kepada org2 yg hadir..hehehe...terharu sgt2..mmg mlm tu kami xyah cr mknn pon..
    telah tersedia mknn la polisterin kt kami..

    Alhamdulillah..bersyukur sangat...

    p/s: leh laa p surau tu lg pasni..


    0 comments:

    Post a Comment