• Home
  • Posts RSS
  • Comments RSS
  • Edit
  • kazoku

    Saturday, March 24, 2012
    assalamualaikum...

    malam dah berganjak pagi...aku still x tdo lg..
    anyway...arini aku dgr penjelasan yang jelas...
    yang aku tggu2 selama ini..
    alhamdulillah..
    aku akan memahami...
    apa2 pon...kazoku first...


    badai, ribut, taufan yang melanda...
    hanya ALLAH yang tahu bila..


    kita x mampu membuat andaian..
    cuma mampu berdoa dan meminta pada Yang Esa...
    ibu...abah...maksu...
    tempat aku menumpang kasih..
    kakli...abg...bedad..apat...
    tempat kami berkongsi kasih....


    mungkin kasih sayang x pandai aku paparkan...
    cuma aku bijak mencoret kata2 daripada berkata-kata secara bersemuka..
    aku sayang watashi no kazoku...


    jika bertambah bilangan ahli...
    maka ahli baru akan disayangi...
    jika aku pergi dulu..
    syg lah aku seperti aku syg kazoku aku

    tiada pengganti bagi mereka...
    ya allah..jgn lah tarik nikmat iman dan islam kami..
    berikanlah hidayah untuk kami...
    tunjukkanlah jalan yang lurus untuk kami...






    p/s: ampunilah dosa-dosa seluruh umah islam sama ada yang masih hidup atau yang telah meninggal dunia...

    p/ss: kazoku=keluarga

    p/sss: x plan pon nak bermadah... (^_^)

    0 comments:

    Post a Comment