• Home
  • Posts RSS
  • Comments RSS
  • Edit
  • ....kereta o0o kereta....

    Monday, March 8, 2010

    pg2 bgn dua2 kete xde...huhuhu..due2 sewe sbb nk carik duet...terpaksa laa jln kaki g lab yg jaohnya sekangkang kera...haha..


    blk lab tggu membe nk mkn...punya laa lama tggu,seb bek x fed up...

    kalo g dating tggu smpai sejam..komfem aku da blah..haha..seb bek membe...


    arini diteruskan dgn perkara2 yg mncabar..haha..nk tau??


    p workshop..fuh...x ska btol p bengkel nih..sbb aku tatau pape psl kete..slalu ja abehkan byk duet kt kete...kete nk smpai dua...mlampau btol aku nih..hehehe..


    oleh sbb dh lama tahan tlinga ngn bunyi2 deruman kereta tu...aku pon tukar laa ekzos..dkt kedai mr.ekzos td...abeh duet aku..kering kontang poket aku..hehe..

    ms ni laa ku tgk keadaan ekzos aku yg dh nazak...hihihi..seb bek ada membe yg bg idea bernas suh tuka ekzos tu..tengkiu z**..

    alhamdulillah..skang da ok..da puas ati..leh laa mmandu dgn hati yg gumbira..


    oleh sbb ati dh gumbira shingga senyuman lebar ke tlinga...aku pon bwk laa dua2 kete g mndi mnda...hahaha..g snow wash laa..dh bersih berkilat2..

    wah..lawa gk kete2 aku nih(monolog dlm ati)



    so...arini mmg ari bersama kete...hihi..smoga kete ku sehat sokmo..aminn...




    0 comments:

    Post a Comment