• Home
  • Posts RSS
  • Comments RSS
  • Edit
  • mimpi indah @ ngeri

    Monday, December 12, 2011
    Assalamualaikum

    post masij sebulan sekali...walaupun aku x buat apa2 dekat umah...aku still x dapat menulis banyak2...aku pon xtau sebab apa...mungkin penulisan bukan bidang aku...
    sebenarnya, aku baru balik dr kl...sampai pagi tadi pukul 6...sekaranag aku dah x boleh nak tidoq sebab dah tidoq banyak dalam bas tadi...

    tapi mimpi yang aku nk cerita nih...bukan aku bari mimpi tadi...aku mimpi last week...still does'nt know why i'm still thinking about that dream...dah lama aku x mimpi si dia...dan tiap2 kali aku mimpi si dia...aku akan terjmpa in real life... i hope kali ni aku x jumpa sbb i don't want to meet that person... the reason this dream become scary because, its like meeting someone that you really does'nt want to see...even though its only just a dream, but its really look real..

    so, seminggu dah berlalu...and aku x terjumpa dia seperti selalu...i hope this dream tak membawa maksud apa2...



    p/s: mimpi x selalunya indah...

    0 comments:

    Post a Comment