• Home
  • Posts RSS
  • Comments RSS
  • Edit
  • chopstick

    Tuesday, January 18, 2011
    start dari matrik...aku mula beli sepasang chopstick untuk kegunaan aku..
    masa tu beli sebab nak try makan megi ja..
    tapi bila dah agak terer..
    mula laa nak makan makanan lain dengan chopstick..
    haha...gembira ja bila boleh makan dengan bergaya...

    tapi baru2 ni aku tertinggal chopstick kesayangan dekat umah..
    memang aku komfem xda orang lain yang akan guna chopstick aku tu..
    huhu..rs cam sedey lak terpisah dengan chopstick yang aku dah 5tahun aku guna..

    oleh sebab dah rindu sangat...
    aku pon buka laa 1 lg chopstick yang aku baru beli last year..
    chopstick yang baru nih...aku beli agak jaoh laa jugak..
    so...sayang lebih sikit...

    tiba2 kelmarin...
    bila aku nak guna ja...
    aku x dapat cari..
    argghh...muka dah frowning2..
    dah laa baru guna..
    hilang laa pulak..

    so..untuk menarik perhatian rumet2..
    aku pon buat tawaran...
    "wei..sapa jumpa chopstick aku, aku bagi adiah hari jadi"..
    masa duk wat dialog nih..muka still tengah sedih..
    after a few minutes..
    cik hidayah boleh lak terjumpa chopstick aku..

    hehe..malu2..padahal aku dah cari dah kat tempat tu tadi..
    rasa cam mata duk kat kepala lutut lak..hahaha..

    akhirnya..dayah mula aksi2 menuntut hadiah hari jadinya..
    hehe..nasib baek laa bufday dia dah lepas..

    anyway..aku dah belikan seekor beruang untuk cik hidayah..

    p/s: taniah dyh..dan jgn cuba wat sebarang komplot untuk culik chopstick ku..hehe..


    0 comments:

    Post a Comment