• Home
  • Posts RSS
  • Comments RSS
  • Edit
  • tg.dawai

    Monday, January 3, 2011
    aritu..aku ada appointment dengan dr..
    biasa lah..orang yang tak berapa nak sehat macam aku nih..
    kena laa jumpa dr. selalu..(padahal 2bulan sekali)..
    hehe..anyway...bukan itu tajuk utama pada arini..

    destinasi after jumpa dr tu yang menarik perhatian aku..
    masa tu aku pegi dengan maksu aku ja..
    sebab bertolak dari umah kul 7.30 pagi..
    dah laa malam tu tido after subuh..
    huhu..memang x cukup tdo beb..

    tapi nak buat macam mana..
    klinik tu memang glemerous..hihi..
    even aku bertolak awal pon..still dapat no.7..
    bayangkan klinik tu bukak pukul 9..
    tapi pukul 7 dah ada orang queue.

    after selesai jumpa dr tu..
    aku pon ajak laa maksu balik..
    mata dah x tahan..
    ngantuk sangat2..
    tdo sejam ja kot..

    tapi maksu ajak pegi tg.dawai..
    selama aku di kedah..(22thn..haha..rasa tua pulak)..
    seingat aku..aku x penah pegi tg.dawai..lepak2..makan2..
    so..aku biarkan maksu drive..
    and kami terus ke tg.dawai..
    before sampai tg.dawai..
    maksu ajak singgah 1 tempat nih..
    (lupa tempat ni nama apa)..

    tapi tempat ni macam sepatutnya jadi tempat tumpuan pelancong..
    lupa pulak nak tangkap gambar nama tempat nih..huhu..
    tapi aku boleh bayangkan kerajaan dah habiskan berjuta2 duet untuk buat tempat pelancongan nih..yang hairan nya..x ada sorang pelancong pon dekat sini..
    huhu...menyedihkan...tempat ni macam x berbaloi jaa..rugi2..

    anyway..sesiapa yang teringin nak pegi..
    sila2 lah..tempat ni still menarik..
    untuk ambil angin..
    and ada jugak informasi tentang paya bakau..
    ada galeri2..
    cuma maybe tak femes lagi..
    hope tempat ni akan jadi femes..









    hmmm..actually..x abes lg cite nih..
    pas tangkap2 pict kat tempat nih..kami pegi makan ikan bakar dekat tg.dawai..
    hehehehe...sedap n murah...

    finally...perut dah kenyang..
    so..boleh laa balik dengan gumbira..hehe..
    akhirnya aku selamat sampai di rumah..
    sebab sepanjang perjalanan aku x sedar langsung..
    terlena dibuai mimpi indah..cewahh!!..


    p/s: jangan tdo lambat kalau tau esok hari yang busy.. (n_<)


    0 comments:

    Post a Comment