• Home
  • Posts RSS
  • Comments RSS
  • Edit
  • akhirnya...

    Thursday, December 30, 2010
    setelah tunggu berbulan-bulan..
    haha..xsampai berbulan pon..
    tapi lama juga laaa tunggu result kali ni..
    hehe..akhirnya, result terpapar jugak dekat laman web UMP nih..

    alhamdulillah...subject yang merisaukan itu..
    aku dapat lulus..
    PSM pon ok laa jugak..
    over all..my result better than other sem..

    haha..boleh bayangkan x?
    antara semua2 result..
    result kali ni paling bagus..
    walhal..xda laa sampai dpt dean list..
    tapi aku tetap berbangga sebab boleh buat ibu tersenyum..
    walaupon sekadar beberapa a, b dan c..
    hehe..semua abjad2 awal tu aku sapu..
    okay laa kan..
    kalau aku dapat semua a..
    komfem2 laa aku dapat dean list..

    ada jugak membe2 aku yang berjaya dapat dean..
    waahh..kagum aku dengan diorang nih...
    sungguh bijak bistari..hehe..
    anyway...taniah kepada yang berjaya..
    kepada yang tak berjaya..
    janganlah kuciwa bagaikan frust menonggeng bak putus cinta..
    hehe..we have 1 more sem to go..
    so..still ada masa untuk buktikan boleh dapat dekan..
    (siyesli...tingin sgt dpt dean list..even skali..huhu..)

    sem depan dah x banyak subject yang tinggal..
    boleh laa focus..
    tapi 1 subject yang berat tu..
    boleh kah aku dapat a???
    aduhaaiii..sv pon macam susah nak bagi a...



    ya allah..bukakanlah hati sv ku..
    semoga group aku boleh dapat a..
    aminnn..

    0 comments:

    Post a Comment