• Home
  • Posts RSS
  • Comments RSS
  • Edit
  • laptop..

    Thursday, December 23, 2010
    arini aku teringat laptop lama ku...huhu..
    banyak picture dalam laptop tu..
    rindu sangat2 dekat laptop lama...
    sedey laa jugak..

    sebenarnya,,laptop aku hilang last year..
    bukannya hilang pon..
    ada orang curik..geram!!..

    masa tu aku x ada di rumah..
    aku dekat kl..(ukm)..
    duk bilik kawan aku sehari..
    sebab aku baru balik dari 1 trip..
    so, x sempat balik rumah lagi..

    on the morning hari aku nak balik kedah..
    maksu telefon...aku ingat lagi maksu cakap..
    "adik..adik dengaq cakap maksu nih..adik jangan terkejut..jangan reyau.."

    masa tu aku dah mula sedey..
    bila dapat berita rumah kena masuk pencurik..
    aku dah dapat agak laptop aku kena curik..

    huhuhu...tapi masa tu memang aku dah nangeh..
    sedey woo...siapa laa x sedey..
    even laptop tu abang aku pass kat aku..
    aku tetap happy dengan laptop tu..
    hurm...semua pict dari matrik, 1st year smpai 3rd year..

    uwaaa...malasnya nak ingat..
    komfem aku akan sedih..

    tapi nak buat macam mana..
    semua ni takdir..
    keluar air mata darah pon xkan boleh dapat semula laptop tu..
    apa2 pon..sekarang sangat berhati2 dengan laptop..
    xkan nak biar pisang berbuah 2 kali kn?
    benda bukannya murah macam gula2...
    sudah laa..setiap kejadian ada hikmah..
    hikmahnya...sekarang aku sudah ada laptop yang baru..
    (laptop yang dah berumur setahun..hehe)





    p/s: reyau=nangeh
    sayangilah laptop anda..

    0 comments:

    Post a Comment