• Home
  • Posts RSS
  • Comments RSS
  • Edit
  • result...

    Monday, December 20, 2010
    aishh...lambatnya tunggu result...huhu...
    slalunya result keluar awal...
    tapi...sem ni sangat lambat..27/12...
    1 week before new sem..

    macam mana laa dengan result aku..
    hope dapat elok...
    nak harap dapat 4 macam membe aku sorang tu..
    memang tak ada harapan laa...
    sebab aku ni bukannya bijak sangat...hehe..
    but i'm not stupid too..

    so...kena doa panjang2 laa..
    bagi result tak teruk...
    actually...subject sem ni tak banyak pon..
    tapi ada final year project yang 4 credit hour tu...
    paling merisaukan...

    SV macam okay...
    co SV pula aku x sure sebab x pernah jumpa..
    hehe..bukan tak mahu jumpa..
    SV cakap tak payah jumpa..
    so..aku pon tak pegi laa..
    hehe...nampak sangat patuh pada SV kan??

    macam mana pon..
    final sem perlu ditempuhi..
    waa...dah nak habis...
    excited2..

    0 comments:

    Post a Comment