• Home
  • Posts RSS
  • Comments RSS
  • Edit
  • guling2..

    Monday, December 6, 2010
    yesterday n today..

    dua hari aku lepak dekat bilik..boleh kata aku pijak tanah 2 3 langkah ja..itu pon sebab pegi amik air RO..hehe...aku bertapa macam the last airbender ja..

    sudah laa semua orang dah balik kampung...huhu...
    dh 2 hari duk sorang2...rasa sunyi pulak...
    kalau aku cakap sorang2...ada pulak yang cakap aku gila..
    hmmm..but lets see the bright side...
    aku masak sendiri tadi...
    sedap...haha...resipi sendiri...
    adess..sorry...duk masuk bakul,angkat sndiri pulak..hihihihi...

    anyway,pagi tadi...bangun2 pagi trus on laptop..hihi..tapi bukan buat kerja pon...tengok cerita...
    macam2 cerita aku layan...dari pagi..smpai petang..after maghrib ingat nk stop...tapi mata still terpaku depan skrin nih...so..aku continue smpai sekarang...

    mata dh penat...cian pulak kt mata aku nih..hehe..
    its time to take a rest... n_n

    0 comments:

    Post a Comment