• Home
  • Posts RSS
  • Comments RSS
  • Edit
  • ...kebakaran...

    Saturday, December 25, 2010

    semalam aku ada cerita tentang kejadian kebakaran dekat2 dengan umah aku..
    semalam tak dapat letak picture rumah tu..
    petang tadi aku jalan sebab nak tengok keadaan rumah yang terbakar tu..
    huhu..memang tak tinggal apa2..
    tadi ada polis...
    maybe datang untuk ambil keterangan tuan rumah kot..
    aku tak pulak pegi nyampuk..hihi..
    kang jd mamarazzi x bertauliah pulak..

    anyway..ni ja picture yang aku dapat..
    nak masuk dekat2 tak boleh laa..
    sebab tempat kejadian ni..
    xdibenarkan orang luar masuk..


    huhuhu..kesian kan??
    so..always take care of your house..
    jangan main dengan api..
    orang tua2 selalu cakap..
    api ni kecik2 memang laa kawan..
    tapi bila daj besar..bukannya kawan lagi..
    dah mula nak lawan tuan..

    and lagu satu..
    jangan smoking..
    hehe..smoking pon 1 punca kebakaran..

    semalam aku tengok..
    ramai sangat yang smoking..
    even pakcik2 bomba tu pon suka2 ati ja smoking..
    hehe..aish..xtau laa nak kata apa..

    p/s: selalu baca "bismillahi tawakal tu alallah" before keluar dari rumah..
    inyaALLAH, allah tolong jaga rumah kita..

    amal2 kan.. (^_^)

    0 comments:

    Post a Comment