• Home
  • Posts RSS
  • Comments RSS
  • Edit
  • blackOUt...

    Monday, December 27, 2010



    aku sedang online dengan bersungguh2..
    tiba2...*gelap*
    arghhh..!!!blackout laa pulak time2 genting macam nih...

    sebenarnya...aku tengah tungguh result aku..
    dalam memo tulis 27/12..
    masa pkul 11 malam tadi, dah ramai budak2 UMP nih online..
    semua sabar nak tengok result masing2 kot..
    aduhaii...terus tension..

    mula lah tangan ni nak telefon+mesej orang2 tertentu..
    nak tahu perkembangan terkini..
    pastu..aku mintak tolong membe aku register subjek utk aku..
    nasib baek sempat register subject yang ku nak tu..

    anyway..saat2 blackout td..aku tunggu dengan penuh kesabaran..
    dalam hati ni memang laa ketaq(org kedah ckp)..
    siap main2 dengan lilin(pict di atas)..
    masa aku main2 dengan lilin tu..
    ada ka patut kucing adik aku (nma dia comey)..
    mai dekat2 pastu hidu lilin..
    haha..xpatot2..
    pastu panas hidung dia..
    pastu mula laa nk bunyi "meow2"...
    hmm..yalaa..
    xkan dia nak jerit "sakit laa woii"..haha..

    akhirnya..its okay..dah dpt register subject(paling penting)
    walaupun ketaq tadi disebabkan oleh result..
    aku still x dapat tengok result aku..
    huhuhu..kenapakah??

    membe aku cakap.."ang tunggu jalaa esok..time ofis hour"..
    frust laa pulak...semangat aku online awal2..
    tambah pulak dengan blackout..
    last2..xdapat jugak tengok result yang xseberapa itu..

    p/s: i'll be waiting for tomorrow..





    0 comments:

    Post a Comment