• Home
  • Posts RSS
  • Comments RSS
  • Edit
  • frustated

    Monday, January 31, 2011
    assalamualaikum...

    arini ari kedua aku berada di rumah...
    alhamdulillah...terubat juga rindu aku di rumah..
    actually, aku nak cerita yang aku dah okey sebab dua tiga ari ni aku frust sangat2..

    aku telah terlepas peluang yang datang sekali seumur hidup..
    huhu...around malaysia during this chinese new year holiday...
    mula2 aku pegi interview untuk join program ni..
    bila aku check memo on the next day..
    x ada apa2 berita..
    so, aku buat assumption yang aku dah gagal interview tu..

    aku pon pulang ke kampung seperti plan asal..
    bila aku dah sampai kat kl..
    baru aku tahu yang aku dapat join program tu..
    huhu...rugi2..peluang di depan mata..
    tapi x dapat join..
    really2 frust..
    nak pusing satu malaysia..
    supported plak tu...
    waahhh..best nya...
    ruginya x dapat join... T__T

    ibu n maksu cakap maybe ada hikmah di sebalik kejadian ni..


    p/s: aku buat aktiviti laen (nnt aku cita) untuk ubati frustated aku nih..

    0 comments:

    Post a Comment