• Home
  • Posts RSS
  • Comments RSS
  • Edit
  • membuat keputusan

    Monday, February 28, 2011
    assalamualaikum..

    pagi tadi aku ada class tutorial heat transfer...
    aku bangun lewat...so, aku suruh laa kawan aku pergi dulu..
    tapi..aku x mau ponteng...
    aku still pegi walaupun lambat...
    xpelaa..better late than never right..?

    masa dalam class, lecturer aku (madam chua) cakap ada student yang jawab test dengan dua jawanpan...siap tulis 'OR' lagi...ish3...siapakah gerangan individu itu?
    yang menariknya...madam cakap...
    test like a gamble...
    make a decision is like a gamble...
    bukan nak ajak berjudi ke apa..
    tapi setiap keputusan yang hendak dibuat..
    mesti ada baik buruknya...

    hmmm....actually, tadi aku drove pegi class...
    masa nak balik..aku msg kawan aku...
    kot2 laa dia nak balik skali...
    tapi aku mesej sorang je..
    sorang lagi aku x mesej..

    masa tu keputusan yang aku buat adalah xnak mesej sorang lagi..
    kenapa?
    why?

    sebab aku ingat dia dah xnak kawan dengan aku...
    sebab dia dah remove friend dekat FB...
    sebab aku terasa...T_T

    over kah aku tulis macam ni?
    entah laa..aku just express my feeling..



    p/s: sorry kawan...
    p/ss: sorry kawan2....
    p/sss: i'm so sorry...bukan niat xnak ajak balik sesama tadi...each time aku nak ajak...aku teringat pasal remove friend tu...
    p/ssss:sesiapa yang terasa dengan aku...aku mintak ampun dan maaf..


    0 comments:

    Post a Comment