• Home
  • Posts RSS
  • Comments RSS
  • Edit
  • tasik

    Monday, February 21, 2011
    Assalamualaikum...

    sepatotnya aku nak post entry ni dua hari yang lalu...tapi xsempat sebab sibuk dengan PLANT DESIGN yang menyesakkan minda dan mengambil masa aku...so..aku x cukup masa untuk berehat2 atau berguling2 atas katil macam selalu...hehe...

    anyway...aku nak story telling yang aku jalan2 dekat tasik di kuantan...tak ingat pulak tasik tu nama apa..hehe...tapi yang aku tau tasik nih tasik buatan laa..lawa memang lawa...evergreen...aku ni suka ja bab alam2 sekitar nih...berjiwa hijau laa katakan...hehe...

    ni laa tasik yang menawan hatiku~~

    kebetulan masa jalan dekat tasik ni...aku pegi time weekend...jadi sangaaat2 ramai orang..
    ada yang jogging...bagi roti de
    kat ikan2...budak2 pula main2 dekat padang permainan..orang muda mudi pon banyak juga...time ni..baru aku sedar yang malaysian pon ramai yan pentingkan kesihatan...cuma....maybe....x banyak tempat rekreasi untuk beriadah petang2...

    tapi yang menariknya...aku dan kawan2 aku bukan setakat x beriadah...siap makan twisties lagi...pastu...banyak je checkpoint2 nak stop...



    checkpoint 1: beli buah-buahan

    checkpoint 2 : bagi ikan makan roti yang adik baju merah nih bagi..

    checkpoint 3: beli kepok lekor pulak...haha...


    checkpoint 4: mengintip perbuatan sumbang...hihihi..


    checkpoint 5: mari makan twisties..

    checkpoint 6: merenung masa depan

    last checkpoint:makan sampai kenyang..!!

    p/s: jaga kesihatan..jaga pemakanan...haha..jgn jadi seperti di atas...checkpoint makan ja lebih..






    0 comments:

    Post a Comment