• Home
  • Posts RSS
  • Comments RSS
  • Edit
  • tukang masak kaki bersimen

    Tuesday, July 12, 2011
    assalamualaikum...

    dah lama sangat tak wat typing2 error di sini...hehe..
    mula2 ingat nak smbung cerita previous post...tapi tenet lembab..nak upload pict pon x boleh...apa pon x boleh..hhuuhuhu...

    berbalik pada tajuk kat atas..bukan kaki aku yang bersimen..tapi kaki ibu aku..last week..ibu jatuh tangga...so,kaki ibu disahkan oleh doc..PATAH..!!
    doc tu pon..simen laa kaki ibu ku..
    hurm...skang ibu dah xleh nak gerak mana2...duk lepak ats katil ja...
    nak p toilet pon pakai kerusi beroda..
    bukan wheelchair..kerusi yg ada roda cam kt pejabat nuh..
    hahaha...kat umh aku manalaa ada wheelchair...
    maka, guna jalaa apa yang ada...

    disebabkan ibu dah x boleh bergerak bebas..
    aku laa jadi tukang masak terkenal..hahaha..
    stakat ni aku dah masak..daging rendang, gulai ikan masin, sayoq peria,petola, ikan gelama, burung puyuh....dll...hehe..
    bunyi mcm byk msk kan??sebenaqnya, ibu yang bg arahan dari jaoh...aku follow the instruction ja..kalo xdak ibu..aku pon xleh nak masak...

    finally, abis suda story aku arini...



    p/s: tak rugi belajaq masak2...

    1 comments:

    1. Mardhawiyyah said...:

      nak p umah ampa la...nak rasa masakan tu..mesti x sedap kan? dah hampir setahun kami dok ngan ampa, mestila kami tau skill masak ampa yang x terer tu...hahaha..

      btw, kami doakan mak ampa cepat sembuh..amin~

    Post a Comment