• Home
  • Posts RSS
  • Comments RSS
  • Edit
  • knduri kendara

    Sunday, July 24, 2011
    ..assalamualaikum..

    harini aku ada 2 kenduri yang kena p..tapi aku decide untuk p 1 saja..hehe, xmampu prot ni utk trima mknn byk2..dua2 kenduri kawen, 1 kakak kepada kawan aku...and 1 lagi schoolmate aku..hisyam nama dia..sorry hisyam, aku xdapat hadir...anyway, congrate for both couples...

    oleh sebab semua orang nak p yang hisyam dan pasangannya, aku ajak laa maksu aku p knduri kakak kepada cik hanis nadia ni..kakak dia nama hanis syazwani..senior aku time kat saina dulu..hehe..masa sebelom bertolak, aku dh scan kad kawen tu..tapi scan lam otak jela..hahaha..mana nak dan nak p print kad pulak..

    aku ni x brapa cekap jalan nak p taman tu..so, maksu laa yang drive...mana ondaway tu, nampak bunga manggar...kami dah excited laa..sebab ingt jalan tu dah betoi...then, bila dah dekat dgn rumah kenduri..nampak dia nya nama pasangan "nasuha dan .........(x ingat)"...adeii...naseb baek x park keta lagi...kalau x...free ja makan kat ctu...hehe..

    so, kami pon u-turn laa...cari balik jalan yang btoi...finally, jumpa jgk rumah pengantin..hahaha..actually, b4 masuk tu..kami tanya dlu.."encik, ini knduri umah en. ab fatah ka??"..."ya..btoi2"...fuh...seb bek btoi...hahaha..kami pon masuk laa dengan muka yang yakin..hihihi...

    pas salam2...makan2...bagi hadiah sket..kami pon nk blah laa blk..watpa nk tggu lama2 lagi..kalau hanis nadia yang kawen len laa..leh laa lepak lama2 sket..hihihi..

    papa pon, thanks hanis sbb jemput..

    p/s: lenkali bw kad kawen b4 p knduri..br laa x sesat.. ^_^

    0 comments:

    Post a Comment