• Home
  • Posts RSS
  • Comments RSS
  • Edit
  • futurama

    Thursday, August 4, 2011

    Salam ramadhan

    walaupun lambat sikit...tapi skang still dalam bulan ramadhan..semoga bulan posa kali ni lebih baik dari yang dulu2 kala..

    FUTURAMA..ni katun dewasa..18sx..tapi aku tgk xdak laa sensord sgt pon..haha...mula2 tgk katun ni masa aku skolah rendah...heran gk laa sbb katun ap
    a laa p bubuh malam2 kul 10 cmtu...tu yang galak nk tgk tu..hahaha...

    anyway, bukan nak cakap pasai katun ni sangat..aku juz nk sentuh FUTURE..futurama ni kan amik daripada word future gk..hehe..

    this week..aku tengok future kawan2 aku kebanyakan dan disinari cahaya2...aku ja masih duk dalam kegelapan..ntah bila laa masa depan nak cerah nih...???apa2 pon..hanya leh berharap yang baek..usaha..doa..tawakal...

    rezeki bukannya nak mai bergolek2 macam bola sepak...bukan jugak nak mai berpusing2 macam bola ragbi..apatah lagi nak mai melantun macam bulu tangkis...suma tu x mungkin berlaku...jangan bermimpi di siang hari...even tdoq siang2 di bulan posa pon..toksah duk mimpi laa rezki nak mai lagutu...

    hah..!!tudiiaa..mengarut dah...ni laa akibatnya jd pengangguq berjaya..orang len dah keja dapat gaji juta2..aku masih duk membuta...ish3...sedaq laa we
    h..duk melepak apa lagi????(nasihat pada diri sndiri)...
    spongebob pon rajin berkerja..xpenah nk ponteng...





    p/s: oh encik span kucing..kau lah idola ku...lalala~~

    0 comments:

    Post a Comment