• Home
  • Posts RSS
  • Comments RSS
  • Edit
  • open fasting

    Monday, August 29, 2011
    Assalamualaikum n salam sejahtera..


    arini aku bangun lebih awal dari biasa..walaupon x wai sgt, tp kira baguih sket laa dr sblom nih..ni suma sbb kena sidai baju yg belambak2 xdpt d jemuq..huhu..tiap2 ari ujan lebat...kalo panaih pon..sat ja..xdan baju nk kering..last2 skali, angkut ampaian tu letak kt porch..hahaha..settle masalah..tp lmbat laa bju nk kering...

    after zohoq, aku ngn abg aku bw x-zibit p veterina sbb tlinga dia mcm ada kurap..so, bwk laa dia p amik suntikan...fuh..1st time aku p veterina kt aloq setaq..walaupon nak raya, still ramai pesakit..ada bwk arnab lah..anjing lah..tapi kucing laa paling ramai...haha..
    nmpk sgt kucing ni snang dpt penyakit..
    lepas kena suntik, aku dukung laa x-zibit nih..ingt nk bg dia cool down...tgk2..lg dia takot..abeh aku kena cakaq...kena gigit...sakit woo0..


    ni laa gmbaq x-zibit..scottish fold..br 5 bulan..




    p/s: 1st experience p veterina...hope pasni bwk lg doc haiwan d malaysia...(rs cm x cukup ja)


    sekembalinya aku kt umah..kawan aku..cik nurul ain tpon.."wei, mai laa bukak posa ngn kami"..lebey kurang cmni laa ayt dia...aku pon excited laa gk...dh lama x jmpa kwn2...
    abg ngn adik aku pon buka posa ngn kwn2 sesekolah gk arini...tggai laa kakak+ibu+adik sorg lg+mak menakan+abah...depa laa yg tlg perabih mknn yg ibu masak..hehe..

    tapi p buka posa td..asyik nyembang ja...xdan nk tgkp gmbaq pon..huhu..lenkali jalaaa...haha..lgpon time ry leh tgkp gmbaq rmai2..kami buka posa dekat tat nasik ayam..sedap nasik ayam kt ctu..sapa nk p try..silalah...dkt2 ngn shahab perdana..

    p/ss: thanks to hanis blanja satay...(^_^)

    0 comments:

    Post a Comment