• Home
  • Posts RSS
  • Comments RSS
  • Edit
  • Posto2...

    Wednesday, August 24, 2011



    Assalamualaikum wbt


    sapa yang tgk crita ahmad albab mesti penah dengaq istilah 'posto' ni kan?
    hehehe...aku suka layan cita p.ramli...dari kecik smpai besaq asyik tgk cita dia ja..

    smlm ain ada msg aku..tnya kek lapis yg dia antaq dr sarawak dh smpai ka dak lagi...
    puas aku tggu pakcik posmen..tgk2 x smpai gk...
    so..komfem laa arini smpai..
    aku pon bgn awai sket dari hari2 sebelom ni...
    smata2 sbb kek lapis ain..

    lepas buka posa td..tros amik pisau..potong..ngap!!...
    sdap2..thanks ain..

    ni laa rupa kek lapis yg ain bg tu..(sila abaikan tgn aku..)



    hmmm....cerita tentang posto aku masih belum sempurna
    sbb ada lg 1 delivery smpai kat umah ptg td..
    jeng3..ada org nak wat suprise tp x jd..hahahaha...

    mula2 aku dah order barang nih..
    tgk2..tokei dia ckp, brg aku lmbt order...so, brg aku xdak laa..
    aku punya laa frust..aku siap buh status kt fb lg...huhuhu..

    apa2 pon..barang dh smpai ptg tadi..
    ni kotak dia..


    tadaaa.....ni laa brg yg aku order..hihihi..leh laa pakai raya..

    p/s: thanks a lot kepada pengirim

    0 comments:

    Post a Comment