• Home
  • Posts RSS
  • Comments RSS
  • Edit
  • Jogging pagi

    Thursday, February 27, 2014
    Assalamualaikum..

    Weekend dtg lg..oleh sebab exam dh dekat..aku x plan p mana2..just try to riadah sebanyak mungkin...Pepagi td aku bgn awai sebab dh jnji nk jogging dgn membe..7pg dh bgn..tgk2 membe xbgn lg laa pulak...so,postponed laa sket..start gerak kul 8..but in the end 8suku baru gerak..this is the first time aku jog pagi reramai..selalu dgn asma ja..pagi ni ada tambahan 2 orang..

    Bagi aku..lain semangatnya bila jogging sorg2.. dua org.. n ramai org.. plg better 2 or 3 org kot.. cam x seswai lari ramai2..kalo stamina semua orang sama..ok lah.. tapi kalau sorang laju..sorang kedek2..hmm..nikmat x sama beb..

    Ada orang kata jog pagi lagi bagus pada jog petang...aku x google lg fakta atau auta..tapi jog bila2 pon bagus rasanya..asalkan jog sungguh2 and if u r enjoying what u r doing..then, just do it..no one can stop u.

    Anyway..setakat ni..aku plg suka jog p innenhafen...(padahal baru try 3 4 routes)..tempat ni cantik, tenang dan seswai laa untuk jogging..jarak dari rumah 2.6km..tambah 1 round maybe 1km kot.. so..pegi balik..at least aku dapat laa bersenam 5 - 6 km..berbaloi laa dari duk umah..mkn megi smbil layan cita korea kn??

    hah..tiap2 kali aku jog kat situ..mesti aku snap 2 3 pictures yang bagi aku menarik lah..

    innenhafen ni menarik sbb ada taman permainan untuk kanak2..ada empangan..ada muzium..ada kapal2 duk parking..ada macam port sket..ada kapal selam(tp kapai selam ni xpnah gerak pon)..macam2 ada..








    p/s: Hope pasni boleh laa senam2 lagi..
    p/ss: Pesanan utk diri sndiri "Jgn hangat2 tahi ayam ja"





    0 comments:

    Post a Comment