• Home
  • Posts RSS
  • Comments RSS
  • Edit
  • laptop bisu

    Saturday, February 8, 2014
    Assalamualaikum dan salam sejahtera,

    Hari ini dalam sejarah...mungkin sesetengah orang cakap sejarah tidak mungkin berulang...tetapi sejarah sudah berulang bagi aku... aduhai... mood aku harini down...sangat down...

    laptop aku bermasalah...ada sahabat ni tumpahkan air..and she thought that water tak kena my laptop... arghhh...rasa cam malas lak nk cita... tapi aku nk cita gak.. sebab kat cni tak ramai orang baca pon..

    i dont wanna blame her..but....*speechless*

    now my laptop is bisu...

    cannot produce sound at all..but when pluck in the headphone..sound will come out both through speaker and headphone..

    and if do not pluck in headphone/earphone...cannot hear anything!!!

    ok...aku tertekan...sekian...

    0 comments:

    Post a Comment